Retourneren

Ben je niet tevreden met je aankoop?

Na ontvangst van je bestelling heb je 60 kalenderdagen de tijd om ons te laten weten dat je afziet van je aankoop, vervolgens heb je 60 kalenderdagen de tijd het product te retourneren bij een DPD-punt. Dan heb je bij Trend24.nl de mogelijkheid om deze binnen 60 kalenderdagen te retourneren. Het geld wordt op dezelfde manier teruggestort als het door jou gekozen betaalmiddel. Dit gebeurd binnen 7 werkdagen nadat wij de aankoop terug hebben ontvangen.


Wanneer je een aankoop retour stuurt zijn de retourkosten voor eigen rekening. Het product dient in de originele staat en verpakking retour te worden gestuurd. Indien het product beschadigd bij je is aangekomen, hoor je dit aan ons door te geven voordat je de aankoop retour stuurt. Wanneer je tevreden bent over de aankoop maar onderdelen missen, kun je contact met ons opnemen voor het naleveren van de missende onderdelen.

Het product terug te worden gestuurd in de originele staat, ongebruikt te zijn en zo veel mogelijk in de originele verpakking. Indien het product beschadigd bij je is aangekomen, hoor je dit aan ons door te geven voordat je de aankoop retour stuurt. Wanneer je tevreden bent over de aankoop maar onderdelen missen, kun je contact met ons opnemen voor het naleveren van de missende onderdelen.

Meld je retour vooraf aan via de mail
Een retour aanmelden kun je doen door een e-mail te sturen naar info@trend24.nl. Vermeld de reden van retour, samen met het ordernummer. De retourkosten zijn voor eigen rekening.


Het retouradres:
Trend24 Fahrenheitstraat 18, 6662 PZ Elst


Let op! Stuur je bestelling altijd retour via een DPD-parcelpunt.

Veelgestelde vragen

Meld je retour aan via het e-mailadres info@trend24.nl. Vermeld de reden van retour, samen met het ordernummer. Je kunt het artikel inleveren bij een DPD-parcelpunt. De retourkosten zijn voor eigen rekening en de labelprijs worden ingehouden van het terug te storten aankoopbedrag.

Het retouradres:
Trend24
Fahrenheitstraat 18,
6662 PZ Elst

Je kunt binnen 60 kalenderdagen na ontvangst je bestelling via de mail als retour aanmelden. Na deze melding heb je nog 60 kalenderdagen de tijd om je bestelling daadwerkelijk te retourneren. Hierbij is het belangrijk dat het artikel ongebruikt en in de originele verpakking verzonden wordt met vermelding van je ordernummer en de reden van retour.

Let op! Het is niet mogelijk producten die al gemonteerd zijn te retourneren. Mochten er gebreken zijn aan het product, dan zullen we vervangende onderdelen toesturen dan wel je een andere oplossing aanbieden.

Binnen 60 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling heb je de mogelijkheid om het product op eigen kosten te retourneren. Het aankoopbedrag wordt binnen 7 werkdagen teruggestort.

Let op! Dit wordt binnen die 7 werkdagen teruggestort wanneer wij het product hebben terugontvangen.

Indien het product niet in de originele staat is teruggestuurd bepalen we aan de hand van de staat van het artikelen de waardevermindering. De waardevermindering is gebaseerd op drie factoren, namelijk:
  • De beschadiging van het product.
  • De beschadiging van de verpakking.
  • De compleetheid van het product.

  • Het is niet mogelijk producten die al gemonteerd zijn te retourneren. Mochten er gebreken zijn aan het product, dan zullen we vervangende onderdelen toesturen dan wel je een andere oplossing aanbieden. Een voorbeeld hiervan: Gemonteerde bureaus waarbij schroeven en montagematerialen zijn gebruikt kunnen niet worden geretourneerd. We adviseren om vooraf de afmetingen na te meten en de kleur van het product te beoordelen voordat je het product monteert. Helaas dienen we dit te vermelden omdat hergebruik van geretourneerde en al gemonteerde producten niet mogelijk is.

    Via de mail is het mogelijk om een label aan te vragen. De kosten hiervan worden dan in rekening gebracht (deze worden ingehouden van het terug te storten aankoopbedrag).Stuur hiervoor een mail naar: info@trend24.nl.

    Ja, deze kosten zijn voor eigen rekening. De prijzen daarvan variëren per postbedrijf. De kosten kun je op de website van het gewenste postbedrijf vinden waarbij je de aankoop mee wilt retourneren.

    Er zijn een aantal producten die niet retour mogen worden gestuurd, hieronder vind je een overzicht:
    • Cadeaubonnen en cadeaukaarten.
    • Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiënische reden niet retour mogen als de verzegeling verbroken is, bijvoorbeeld mondmaskers.
    • Digitale artikelen zoals e-books, luisterboeken en online games.
    • Audio-opnamen, video-opnamen, dvd’s, computerprogrammatuur en software abonnementen(waarvan de verzegeling verbroken is).
    • Producten die op maat worden gemaakt, zoals gegraveerd bestek, op maat gemaakte gordijnen en meubels.
    • Producten met een beperkte houdbaarheid zoals bloemen, planten en kerstbomen.
     
    Meld dit bij onze klantenservice via info@trend24.nl. Geef in de mail duidelijk het probleem en/of beschadiging aan, voeg indien nodig foto’s toe ter verduidelijking. Onze medewerkers hebben dan een goed beeld van wat er aan de hand is en hoe zij jou verder kunnen helpen met het aanbieden van een passende oplossing.

    Let op! Commodes worden geleverd in twee pakketten. Mogelijk ontvang je jouw bestelling los van elkaar doordat deze door verschillende vervoersdiensten wordt geleverd. Mocht je slechts een deel hebben ontvangen en het andere deel niet binnen 2 werkdagen, neem dan alsnog contact op met de klantenservice.

    Afhankelijk van het artikel welke je hebt aangekocht kunnen wij losse onderdelen nazenden. Dit zullen onze medewerkers van de klantenservice je melden in een reactie op jouw bericht.

    We hebben geen fysieke winkel waardoor het alleen mogelijk is om een retour terug te brengen naar ons magazijn. Dit kan enkel op afspraak en in ons magazijn in Elst (Gelderland).

    Wil je een afspraak maken? Deze kun je maken door een e-mail te sturen naar: info@trend24.nl.

    Scroll naar top

    Bedankt voor je bestelling!

    Schrijf je in voor de nieuwsbrief en maak kans op 25 euro shoptegoed.