Klantenservice

Levertijd & bezorging

Heb je een vraag over de levertijd & bezorging van je bestelling? Vind het antwoord bij onderstaande vragen. De levertijd van een product vind je in de productomschrijving onder het kopje levertijd. We doen ons uiterste best om je bestelling binnen de aangegeven levertijd te versturen. Bij grote producten kan de levertijd langer duren, dit zal dan specifiek in de productomschrijving staan.Wanneer je een product bij Trend24.nl besteld en afrekent, ontvang je een bestelbevestiging in de mail.

Let op! De mail kan verdwijnen in de spam folder van je mailbox.

Je kunt de bestelling gemakkelijk afrekenen via verschillende betaalmogelijkheden. Het hele bedrag van je bestelling dient te worden voldaan voordat wij je bestelling kunnen versturen.

Als je de bevestigingsmail hebt ontvangen krijg je vervolgens een track & trace e-mail als het product verzonden is. De door ons gekozen courierdienst is afhankelijk van het formaat en gewicht van je bestelling. De courierdiensten waar wij gebruik van maken zijn onder andere: DPD, DHL, POSTNL, GLS

Heb je een vraag over de levertijd & bezorging van je bestelling?

Indien je hulp nodig hebt bij het afronden of betalen van je bestelling, kun je contact opnemen via de mail of via de telefoon. Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar van 9:00 – 17:00 uur.

Bellen kan naar: 0543- 234567.
Mailen kan naar: info@trend24.nl.

Veelgestelde vragen

De levering vind in principe binnen 2 tot 3 werkdagen plaats. Wanneer je de bestelling op een werkdag voor 23:30 uur plaatst, wordt deze dezelfde dag nog verwerkt.

Via je e-mail ontvang je een track & trace link, waarmee je de bestelling kunt volgen.

  • Bij een onsuccesvolle levering kunnen de volgende opties zich voordoen: De bestelling is geleverd bij de buren of enkele huizen verder.
  • Het pakket wordt afgeleverd bij een parcelshop.
  • Er is toestemming gegeven voor algemene neerzettoestemming.
  • Er vindt een tweede afleverpoging plaats.
  • Het pakket wordt retour gestuurd naar ons magazijn.
Bovenstaande opties kunnen zich voordoen na één of meerdere bezorgpogingen. Meestal laat de bezorgdienst dan een notitie achter in de brievenbus.

Geen notitie ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Neem contact op met onze klantenservice via de mail: info@trend24.nl of telefonisch: 0543 – 23 45 67.

Let op! Bekijk eerst je spambox of ongewenste mail inbox om er zeker van te zijn dat je de mail niet hebt ontvangen.

De dag dat de levering gaat plaatsvinden ontvang je een bericht van DPD. Hierin staat een tijdvak van één uur waarin je de mogelijkheid hebt om het moment en de plaats van levering eenvouding aan te passen naar een ander gewenst moment.

Deze producten zullen hoogst waarschijnlijk op verschillende momenten geleverd worden.

Ja, wij leveren aan verschillende landen. Dit betreft de volgende landen:
  • Nederland
  • België
Let op! Houd er rekening mee dat de klantenservice alleen hulp kan bieden in het Nederlands en/of Engels.  

Het is niet mogelijk in the plannen of je jouw bestelling in het weekend ontvangt. Wij zijn afhankelijk van verschillende leveranciers en courierdiensten om de bestelling bij jou aan huis af te kunnen leveren.

Het is niet mogelijk om je besteladres te wijzigen. Indien de levertijd van een product vele malen langer is dan een paar dagen zou je telefonisch contact op kunnen nemen met de klantenservice. Op werkdagen is deze telefonisch bereikbaar van 9:00 – 17:00 uur.

Bellen kan naar het volgende nummer: 0543 – 23 45 67

Mailen kan naar: info@trend24.nl.

Houdt de track & trace gegevens goed in de gaten. Soms kunnen leveringen enige vertraging oplopen. Duurt de levering veel langer dan de aangegeven levertijd? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Het is niet mogelijk om je bestelling bij ons af te halen. Gezien we geen fysieke winkel hebben, is het alleen mogelijk om via de webshop te bestellen.

Scroll naar boven

Bedankt voor je bestelling!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en maak kans op 25 euro shoptegoed.