Veelgestelde vragen
Bij Trend24.nl helpen wij jou graag. Wij vinden het belangrijk dat jij zo snel mogelijk antwoord krijgt op je klantvragen. Daarom hebben we veelgestelde vragen bij de trend24 klantenservice voor je op een rijtje gezet. Per onderwerp kun je een kijkje nemen op volgende pagina’s: Betalen, Levertijd & bezorging en Retourneren. Algemene vragen worden hieronder nader toegelicht.
Algemene vragen
Alle prijzen op de website zijn inclusief btw, dit is op basis van het Nederlands tarief (van 21%).
Trend24 heeft inderdaad een veilige betaalomgeving. Zo kun je gemakkelijk betalen in de omgeving van je eigen bank, met creditcard of kun je kiezen voor achteraf betalen. Daarbij werken we samen met Mollie, waardoor je kan kiezen uit verschillende veilige betaalmethodes.
Het geld wordt binnen 7 werkdagen na ontvangst teruggestort, nadat we de aankoop terug hebben ontvangen. De betaling wordt op dezelfde manier teruggestort als het door jou gekozen betaalmiddel.
Let op! Je hebt bij Trend24.nl de mogelijkheid om binnen 60 kalenderdagen de aankoop aan te melden als retour. Vervolgens heb je nog 60 kalenderdagen om de aankoop retour te sturen.
Let op! Je hebt bij Trend24.nl de mogelijkheid om binnen 60 kalenderdagen de aankoop aan te melden als retour. Vervolgens heb je nog 60 kalenderdagen om de aankoop retour te sturen.
Je kunt binnen 60 kalenderdagen na ontvangst je bestelling via de mail als retour aanmelden. Na deze melding heb je nog 60 kalenderdagen de tijd om je bestelling daadwerkelijk te retourneren. Hierbij is het belangrijk dat het artikel ongebruikt en in de originele verpakking verzonden wordt met vermelding van je ordernummer en de reden van retour.
Let op! Het is niet mogelijk producten die al gemonteerd zijn te retourneren. Mochten er gebreken zijn aan het product, dan zullen we vervangende onderdelen toesturen dan wel je een andere oplossing aanbieden.
Let op! Het is niet mogelijk producten die al gemonteerd zijn te retourneren. Mochten er gebreken zijn aan het product, dan zullen we vervangende onderdelen toesturen dan wel je een andere oplossing aanbieden.
Meld dit bij onze klantenservice via [email protected]. Geef in de mail duidelijk het probleem en/of beschadiging aan, voeg indien nodig foto’s toe ter verduidelijking. Onze medewerkers hebben dan een goed beeld van wat er aan de hand is en hoe zij jou verder kunnen helpen met het aanbieden van een passende oplossing.
Let op! Commodes worden geleverd in twee pakketten. Mogelijk ontvang je jouw bestelling los van elkaar doordat deze door verschillende vervoersdiensten wordt geleverd. Mocht je slechts een deel hebben ontvangen en het andere deel niet binnen 2 werkdagen, neem dan alsnog contact op met de klantenservice.
Let op! Commodes worden geleverd in twee pakketten. Mogelijk ontvang je jouw bestelling los van elkaar doordat deze door verschillende vervoersdiensten wordt geleverd. Mocht je slechts een deel hebben ontvangen en het andere deel niet binnen 2 werkdagen, neem dan alsnog contact op met de klantenservice.
Afhankelijk van het artikel welke je hebt aangekocht kunnen wij losse onderdelen nazenden. Dit zullen onze medewerkers van de klantenservice je melden in een reactie op jouw bericht.
Je kunt binnen 60 kalenderdagen na ontvangst je bestelling via de mail als retour aanmelden. Na deze melding heb je nog 60 kalenderdagen de tijd om je bestelling daadwerkelijk te retourneren. Hierbij is het belangrijk dat het artikel ongebruikt en in de originele verpakking verzonden wordt met vermelding van je ordernummer en de reden van retour.
Let op! Het is niet mogelijk producten die al gemonteerd zijn te retourneren. Mochten er gebreken zijn aan het product, dan zullen we vervangende onderdelen toesturen dan wel je een andere oplossing aanbieden.
Let op! Het is niet mogelijk producten die al gemonteerd zijn te retourneren. Mochten er gebreken zijn aan het product, dan zullen we vervangende onderdelen toesturen dan wel je een andere oplossing aanbieden.
Bij een onsuccesvolle levering kunnen de volgende opties zich voordoen:
Geen notitie ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
- De bestelling is geleverd bij de buren of enkele huizen verder.
- Het pakket wordt afgeleverd bij een parcelshop.
- Er is toestemming gegeven voor algemene neerzettoestemming.
- Er vindt een tweede afleverpoging plaats.
- Het pakket wordt retour gestuurd naar ons magazijn.
Geen notitie ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Neem contact op met onze klantenservice via de mail: [email protected] of telefonisch: 0543 – 23 45 67.
Let op! Bekijk eerst je spambox of ongewenste mail inbox om er zeker van te zijn dat je de mail niet hebt ontvangen.
Let op! Bekijk eerst je spambox of ongewenste mail inbox om er zeker van te zijn dat je de mail niet hebt ontvangen.
Ja, wij leveren aan verschillende landen.
Dit betreft de volgende landen:
- Nederland
- België
Houdt de track & trace gegevens goed in de gaten. Soms kunnen leveringen enige vertraging oplopen. Duurt de levering veel langer dan de aangegeven levertijd? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Het is niet mogelijk om je bestelling bij ons af te halen. Gezien we geen fysieke winkel hebben, is het alleen mogelijk om via de webshop te bestellen.
Via de mail is het mogelijk om een label aan te vragen. De kosten hiervan worden dan in rekening gebracht (deze worden ingehouden van het terug te storten aankoopbedrag).Stuur hiervoor een mail naar: [email protected].
Staat je vraag er niet bij?
We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur.
Bellen kan naar het volgende nummer: 0543 – 23 45 67. Daarnaast kun je ook mailen naar: [email protected].
Ook kun je het contactformulier invullen en verzenden.
Bellen kan naar het volgende nummer: 0543 – 23 45 67. Daarnaast kun je ook mailen naar: [email protected].
Ook kun je het contactformulier invullen en verzenden.
Laatst bekeken
Recent bezocht
Op dit moment zijn er geen producten beschikbaar in deze categorie.