Retourneren
Ben je niet tevreden met je aankoop?
Na ontvangst van je bestelling heb je 60 kalenderdagen de tijd om ons te laten weten dat je afziet van je aankoop, vervolgens heb je 60 kalenderdagen de tijd het product te retourneren bij een DPD-punt. Dan heb je bij Trend24.nl de mogelijkheid om deze binnen 60 kalenderdagen te retourneren. Het geld wordt op dezelfde manier teruggestort als het door jou gekozen betaalmiddel. Dit gebeurt binnen 7 werkdagen nadat wij de aankoop terug hebben ontvangen.
Wanneer je een aankoop retour stuurt zijn de retourkosten voor eigen rekening. Het product dient in de originele staat en verpakking retour te worden gestuurd. Indien het product beschadigd bij je is aangekomen, hoor je dit aan ons door te geven voordat je de aankoop retour stuurt. Wanneer je tevreden bent over de aankoop maar onderdelen missen, kun je contact met ons opnemen voor het naleveren van de missende onderdelen.
Het product terug te worden gestuurd in de originele staat, ongebruikt te zijn en zo veel mogelijk in de originele verpakking. Indien het product beschadigd bij je is aangekomen, hoor je dit aan ons door te geven voordat je de aankoop retour stuurt. Wanneer je tevreden bent over de aankoop maar onderdelen missen, kun je contact met ons opnemen voor het naleveren van de missende onderdelen.
Meld je retour vooraf aan via de mail
Een retour aanmelden kun je doen door een e-mail te sturen naar [email protected]. Vermeld de reden van retour, samen met het ordernummer. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Het retouradres:
Trend24
Industrieweg Oost 5, b9,
6662 NE Elst
Let op! Stuur je bestelling altijd retour via een DPD-parcelpunt.
Veelgestelde vragen
Het retouradres:
Trend24
Industrieweg Oost 5, b9,
6662 NE Elst
Let op! Het is niet mogelijk producten die al gemonteerd zijn te retourneren. Mochten er gebreken zijn aan het product, dan zullen we vervangende onderdelen toesturen dan wel je een andere oplossing aanbieden.
Let op! Dit wordt binnen die 7 werkdagen teruggestort wanneer wij het product hebben terugontvangen.
- Cadeaubonnen en cadeaukaarten.
- Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiënische reden niet retour mogen als de verzegeling verbroken is, bijvoorbeeld mondmaskers.
- Digitale artikelen zoals e-books, luisterboeken en online games.
- Audio-opnamen, video-opnamen, dvd’s, computerprogrammatuur en software abonnementen(waarvan de verzegeling verbroken is).
- Producten die op maat worden gemaakt, zoals gegraveerd bestek, op maat gemaakte gordijnen en meubels.
- Producten met een beperkte houdbaarheid zoals bloemen, planten en kerstbomen.
Let op! Commodes worden geleverd in twee pakketten. Mogelijk ontvang je jouw bestelling los van elkaar doordat deze door verschillende vervoersdiensten wordt geleverd. Mocht je slechts een deel hebben ontvangen en het andere deel niet binnen 2 werkdagen, neem dan alsnog contact op met de klantenservice.